vrijdag 19 september 2014

Een woning die alles heeft!


Soms kom je in woningen waar je zelf ook wel zou willen wonen. Vandaag kwam ik weer zo'n woning tegen. In de dichte mist reed ik naar Rotterdam, het adres dat ik had doorgekregen had was de Jos Colerstraat. Het eerste dat me opviel was de landelijke ligging van deze woonwijk. Alle woningen liggen aan het water en hebben een eigen vlonder. Ik kreeg er een heerlijk ontspannen vakantiegevoel van, alsof ik in Center Parcs beland was! Dit kan ook gelegen hebben aan de waterfiets die in het meer lag nabij een speeltuintje, met picknicktafel waar het met lekker weer heerlijk vertoeven is.



Zodra ik de woning binnenkwam, dacht ik, ja! Hier zou ik wel willen wonen.


De keuken ligt op een hoger niveau dan de zithoek, die over de gehele lengte voorzien is van een strakke gashaard.



De keuken is van alle moderne apparatuur voorzien.








Via de open trap in de woonkamer kwam ik op de overloop met twee openslaande deuren. Achter deze deuren bevind zich een slaapkamer die zich het beste laat omschrijven als 'de droom van elke vrouw'

De slaapkamer strekt zich uit over de gehele breedte van de woning. Links is het slaapgedeelte, vanuit het slaapgedeelte kom je in een luxe badkamer met bubbelbad. 

Ga je naar rechts dan kom je in de ruime inloopkast, waar je alle ruimte hebt voor al je kleding en schoenen. Ik zag al helemaal voor me hoe je in deze ruimte bijvoorbeeld ook een kaptafel kon plaatsen zodat je na je bad heerlijk op je gemak je haar kan doen.











 Tot slot heeft deze woning op zolder nog 2 slaapkamers met nog een aparte badkamer. Deze woning kan oprecht een droomwoning genoemd worden. Wil je meer informatie over deze woning? Op de website van Domica Rotterdam vind je alle foto's en informatie.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten